Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Мога ли да сменя адреса на доставка, ако вече съм направил поръчка? - Да, възможно е, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до вече посочения от Вас адрес;
Какъв е срокът на доставка? - След като вlipnenski.bg постъпи поръчка от Потребител, консултант на електронния магазин обработва тази поръчка. Потребителят получава потвърждение по имейл или телефон за успешно приетата поръчка. Обикновена доставка - в срок до 3 работни дни, от момента на потвърждаването на Поръчката. Поръчки, направени и потвърдени в неработни дни или празници, се изпращат в първия работен ден, като срокът за доставка е отново 3 работни дни;
Как мога да получа повече информация за продукт? - В случай, че Ви е необходима някаква допълнителна информация за предлаганите продукти, можете да се свържете с нас на посочените в сайта телефони и E-mail;
Как да разбера дали е потвърдена поръчката ми?-Веднага, след като направите поръчка ще получите имейл с потвърждение. За да бъде окончателно потвърдена поръчката за изпращане е задължителен контакт с клиента по телефон;
Мога ли да откажа вече направена поръчка? - Да, възможно е да откажете своята поръчка, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до посочения от Вас адрес. Моля, използвайте нашата форма за връзка или се обадете по телефона, като съобщите и номера на поръчката;
С кои куриерски фирми работите? - Работим с куриерска компания Рапидо и Еконт и предоставяме на всеки от клиентите си възможността да отвори и прегледа получените артикули преди заплащането им;
Как и кога се заплащат поръчката и доставката? - Заплащането на поръчката се извършава към куриерите на фирмата доставчик при доставка под формата на Наложен платеж.Съобразно чл.53 от ЗЗП, до изтичане на срока от 14 работни дни, посочен в чл.55 от ЗЗП, всички плащания(Наложен платеж) се приемат като Депозит. Стоките могат да бъдат прегледани и приети след заплащане на разноските по изпращането им.В случай, че стоката бъде отказана, за Ваша сметка са разходите за доставката и връщането на стоката.В случай, че причината за отказа на стоката е несъответствие в поръчан и изпратен артикул/и/или фабричен дефект, lipnenski.bgпоема доставката в двете посоки;
Мога ли да проследя поръчката си? - Ако желаете да проследите движението на Вашата пратка използвайте автоматично генерираната товарителница. Ако срещате затруднение се свържете с нас и ние ще Ви предоставим номер на товарителница, с която пътува пратката;
Какво да правя, ако някой от артикулите ми липсва при доставката? - В случай, че някои от поръчаните от Вас артикули не може да бъде доставен поради някаква причина, Вие ще бъдете изрично уведомени за това предварително. Ако все пак установите липса, се свържете незабавно с нас, за да установим причината за проблема.