Често задавани въпроси

  • Мога ли да сменя адреса на доставка, ако вече съм направил поръчка? - Да, възможно е, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до вече посочения от Вас адрес;
  • Какъв е срокът на доставка? - След като в lipnenski.bg постъпи поръчка от Потребител, консултант на електронния магазин обработва тази поръчка. Потребителят получава потвърждение по имейл или телефон за успешно приетата поръчка. Обикновена доставка - в срок до 3 работни дни, от момента на потвърждаването на Поръчката. Поръчки, направени и потвърдени в неработни дни или празници, се изпращат в първия работен ден, като срокът за доставка е отново 3 работни дни;
  • Как мога да получа повече информация за продукт? - В случай, че Ви е необходима някаква допълнителна информация за предлаганите продукти, можете да се свържете с нас на посочените в сайта телефони и E-mail;
  • Как да разбера дали е потвърдена поръчката ми? - Веднага, след като направите поръчка ще получите имейл с потвърждение. За да бъде окончателно потвърдена поръчката за изпращане е задължителен контакт с клиента по телефон;
  • Мога ли да откажа вече направена поръчка? - Да, възможно е да откажете своята поръчка, стига тя да не е била вече изпратена по куриер до посочения от Вас адрес. Моля, използвайте нашата форма за връзка или се обадете по телефона, като съобщите и номера на поръчката;
  • С кои куриерски фирми работите- Работим с куриерска компания Рапидо и Еконт и предоставяме на всеки от клиентите си възможността да отвори и прегледа получените артикули преди заплащането им;
  • Как и кога се заплащат поръчката и доставката? - Заплащането на поръчката се извършава към куриерите на фирмата доставчик при доставка под формата на Наложен платеж.Съобразно чл.53 от ЗЗП, до изтичане на срока от 14 работни дни, посочен в чл.55 от ЗЗП, всички плащания(Наложен платеж) се приемат като Депозит. Стоките могат да бъдат прегледани и приети след заплащане на разноските по изпращането им.В случай, че стоката бъде отказана, за Ваша сметка са разходите за доставката и връщането на стоката.В случай, че причината за отказа на стоката е несъответствие в поръчан и изпратен артикул/и/или фабричен дефект, lipnenski.bgпоема доставката в двете посоки;
  • Мога ли да проследя поръчката си? - Ако желаете да проследите движението на Вашата пратка използвайте автоматично генерираната товарителница. Ако срещате затруднение се свържете с нас и ние ще Ви предоставим номер на товарителница, с която пътува пратката;
  • Какво да правя, ако някой от артикулите ми липсва при доставката? - В случай, че някои от поръчаните от Вас артикули не може да бъде доставен поради някаква причина, Вие ще бъдете изрично уведомени за това предварително. Ако все пак установите липса, се свържете незабавно с нас, за да установим причината за проблема.

 

 

 


Категории

Block title

Посетете нашия блог

Accept
За да ти предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване, понякога използваме така наречените "бисквитки" ("cookies").